جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۲۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 8666
  • آغاز ساخت آزادراه "همدان-کرمانشاه-خسروی"/ اجرای کامل پروژه 8000 میلیارد اعتبار می‌خواهد
    آغاز ساخت آزادراه "همدان-کرمانشاه-خسروی"/ اجرای کامل پروژه ۸۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد

    آزادراه همدان-کرمانشاه؛ همچنان چشم انتظار سرمایه گذار

    مسعود شریفی با اشاره به انجام همزمان هشت پروژه بزرگراهی، سه پروژه راه اصلی و یک پروژه آزادراهی در سطح استان گفت: علی رغم تمام مشکلاتی که در بحث بودجه داریم، خوشبختانه این تعداد پروژه حوزه راه در سطح استان در حال اجرا است.

    وی یادآور شد:  این پروژه ها شناسنامه دار بوده و در قانون بودجه آمده و اعتبار آنها سالیانه لحاظ می شود.

    شریفی با اشاره به ساخت و افتتاح ۲۵ کیلومتر بزرگراه در سال جاری گفت: در حال حاضر نیز هشت پروژه بزرگراهی شناسنامه دار در سطح استان داریم که آخرین آن پروژه قزانچی-پاوه است که نقشه برداری کار در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادراه همدان-کرمانشاه نیز در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد، گفت: قرار بود سرمایه گذاران ایتالیایی در این پروژه پای کار بیایند که منتفی شد و در حال حاضر وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

    شریفی در خصوص مسیر این آزادراه، گفت: در خصوص تعیین مسیر آزادراه، سرمایه گذار و شرایط فنی تعیین کننده است و باید بعد از جذب سرمایه گذار در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن پروژه آزادراهی در مسیر بیستون به سمت کرمانشاه نیز گفت: این پروژه به صورت مشارکتی ۳۰ به ۷۰ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است و ۳۰ درصد اعتبار پروژه توسط دولت و ۷۰ درصد آن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین می شود.

    شریفی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه هم اکنون در دو قطعه کرمانشاه به سمت حمیل و تقویت کمربندی شرقی با اضافه کردن یک باند دیگر در حال انجام است.

    ایسنا



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *