شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 8426
  • کلاهبرداری از مستاجران با انتشار آگهی رهن و اجاره مسکن ارزان/ ۴ متهم در تهران دستگیر شدند
    دستگیری جاعلان اسناد راه و شهرسازی هرمزگان

    آمارتکان‌دهنده ازبازداشت مدیران شهری

    شوراها نهاد برخاسته از قانون اساسی و قانونی و خدمت رسان است، ولی مایه تاسف است کسانی که با رای مردم و برای خدمت به مردم انتخاب شدند و امکانات شهر برای خدمت رسانی در اختیار آنها قرار گرفت، از آن سواستفاده کردند.

    وی افزود: هشدار به عوامل شهرداری و شوراهای شهر می دهم بررسی عملکرد آنها جزء وظایف ماست و در صورت تخلف و تشکیل پرونده با قاطعیت با آنها برخورد می شود. فقط امسال تا امروز جای گلایه دارد که حدود ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر، ۱۰۰ کارمند در تعدادی از استانها و شهرستانها تحت تعقیب قرار گرفتند، بازداشت شدند و برخی محکوم شدند. این اعداد، حدودی است.

    اسماعیلی گفت: در پاکدشت ۲۵ نفر، در اراک ۱۸ نفر، در گچساران ۲۰ نفر در چهارباغ که بخش کوچکی است، ۱۵ نفر، در بوشهر ۸ نفر، همچنین از افراد شورای شهر لیست بلندبالایی در بازداشتها وجود دارد که هشداری برای این افراد است که چشمان تیزبین دستگاه قضا اعمال آنها را رصد می کند و از همه مهمتر، مردم می بینند و گزارش می دهند. در پاکدشت ۴۰۰ مورد پیمانکاران آمدند اعلام کردند شورا و شهرداری از ما حق و حساب مطالبه کرده است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *