جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۴۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 12145
  • اعلام زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر
    اعلام زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر

    احتمال برگزاری انتخابات شوراها در کلان شهرها به صورت الکترونیکی

    محمدصالح جوکار سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری این انتخابات در سال آینده، گفت: جلسات هیئت در روزهای گذشته برگزار و بحث‌های در زمینه نحوه برگزاری این انتخابات انجام شده است.

    وی ادامه داد: نمایندگان عضو هیئت نظارت‌ استان‌ها تعیین شده‌اند و در روزهای آینده نیز هیئت‌های نظارت شهرستانی تعیین خواهند شد.

    نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عهده مجلس است، اضافه کرد: در روزهای آینده جلساتی را با مسئولان وزارت کشور درباره نحوه برگزاری این انتخابات خواهیم داشت.

    رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: احتمال اینکه این انتخابات در کلان‌شهرها به‌صورت الکترونیکی برگزار شود وجود دارد، البته زیرساخت‌های این موضوع باید از سوی وزارت کشور تأمین شود.

    سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: در جلساتی که با مسئولان وزارت کشور خواهیم داشت درباره نحوه برگزاری این انتخابات توافقاتی خواهیم داشت.

    تسنیم



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *