جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۴۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 12696
  • لزوم انتشار فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مدیریت شهری کشور
    لزوم انتشار فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مدیریت شهری کشور

    افول پژوهش در شورای شهر/ این کار در شان شورا نیست

    مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: توجه به پژوهش دارای اهمیت بوده و با تصمیم هیات رئیسه مرکز پژوهش های شورای شهر تهران سه سال است که تعطیل شده است.
    وی ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس زیر نظر رئیس مجلس و مرکز پژوهش های مرکز تشخیص مصلحت نظام و زیر نظر مرکز است همچنین باید کارها، قانون گذاری، نظارت ها و اجرا ها مبتنی بر پژوهش و مطالعه باشد و اصلی ترین ایراد های ما بر پروژه های عمرانی و… این بوده که مبتنی بر پژوهش و مطالعه نیست.
    رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: واقعیت این است که افول پژوهش در شان شورای پنجم نیست و باید ارتقا پیدا کند؛ پیشنهاد احیای مجدد مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تهران را می دهم و باید مرکز مستقل برای پشتیبانی نمایندگان مردم باشد.
    فراهانی در پایان گفت: متاسفیم که بسیاری از کلان شهر ها شوراهایشان مرکز پژوهش ها دارد و ما به دست خودمان این مرکز را تعطیل کردیم.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *