جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۵۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 12570
  • تازه ترین خبر درباره نهضت ملی مسکن | طرح نهضت ملی مسکن به کجا رسید؟
    تازه ترین خبر درباره نهضت ملی مسکن | طرح نهضت ملی مسکن به کجا رسید؟

    امکان اصلاح شهر در سامانه مسکن ملی تا پایان ماه فراهم شد

    به گزارش برزن نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «امکان اصلاح شهر مورد تقاضا برای متقاضیان مسکن ملی استانی فراهم شود» در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.
    در توضیح این سوژه درخواست شده است که امکان تغییر شهر برای متقاضیان استان مازندران هم فراهم شود تا رویای خانه‌دار شدن افراد به حقیقت مبدل شود.
    سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امکان اصلاح شهر در سامانه مسکن ملی تا پایان ماه جاری وجود دارد.
    وی افزود: متقاضیانی که در این زمینه درخواست دارند می‌توانند با ارائه مستندات به اداره راه و شهرسازی در شهرستان مراجعه کنند که همکاران ما نسبت به بارگذاری مستندات در سامانه ملی اقدام می‌کنند.
    معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه فرصت اصلاح تا پایان ماه فراهم شده است، تصریح کرد: البته این مهم مشروط بر این است که شهر مورد تقاضا دارای ظرفیت خالی باشد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *