شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۰۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 15766
  • اینجا سرعین؛ درختان را هم آسفالت می کنند
    اینجا سرعین؛ درختان را هم آسفالت می کنند

    اینجا سرعین؛ درختان را هم آسفالت می کنند

    بسازبفروش ها و مالکان ساختمان ها در نقاط مختلف کشور با همدستی عوامل شهرداری و بعضاً ترک فعل شهرداران، درختان را به شیوه های متعددی از قبیل ریختن گازوئیل و…خشکانده و سودهای کلانی را از طریق ارزش افزوده ملک خود به جیب می زنند.

    آخرین نمونه از این اقدام مربوط به خشک کردن درختان برای بهتر دیده شدن نمای ساختمانی در محدوده خیابان ولیعصر تهران بود که خبرساز شده است.

    حالا در تخلفی آشکار در یکی از معابر منتهی به خیابان فرمانداری در شهر توریستی سرعین، شهرداری با آسفالت غیراصولی معبر سبک خلاقانه ای را در عملیات عمرانی ابداع و رونمایی کرده که نتیجه آن مرگ درختان ۵۰ ساله چنار در آینده نزدیک به واسطه نرسیدن آب به ریشه درختان است.

    اینجا سرعین؛ درختان را هم آسفالت می کنند



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *