جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 10898
  • باید هویت تاریخی منطقه 8 حفظ شود
    باید هویت تاریخی منطقه ۸ حفظ شود

    باید هویت تاریخی منطقه ۸ حفظ شود

    برزن نیوز: ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی شورایار منطقه ۸ گفت: هنر شورایاران که حافظ منافع هم محلی های خود در هر منطقه هستند در این است که از این ظرفیتی که به واسطه سخن گفتن در صحن شورا به دست می آید استفاده کرده و کمبودهای محله خود را به گوش ما برسانند.

    وی افزود: شورایاران باید خواسته هایی که مردم دارند اما از سوی شهرداری یا مدیریت شهری مورد توجه واقع نشده را به سمع و نظر اعضای شورا برسانند تا از این مسیر به تحقق آن خواسته ها کمک کنند.

    ناهید خداکرمی به رأی صادره از سوی دیوان عدالت اداری در خصوص فعالیت شورایاری ها اشاره کرد و گفت: به هر تقدیر یک حکمی از سوی دیوان عدالت اداری صادر شده است که همه باید تابع آن باشیم و باید در تمکین از آن حکم به دنبال حل آن باشیم.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار داریم شورایاران به ما بگویند از نظر حفظ هویت منطقه ای مثل نارمک چه تلاشی کرده و چه برنامه ای دارند.

    وی افزود: ما انتظار داریم شورایار منطقه ۸ به ما بگوید که شورای شهر برای حفظ بافت تاریخی و زیبای منطقه ای مثل نارمک چه وظیفه ای داریم.

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *