شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 12547
  • برگزاری مجمع عمومی جامعه مهندسان مشاور

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی جامعه مهندسان مشاور، مجمع عمومی این تشکل صنفی امروز دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه با حضور نماینده همه شرکت های عضو برگزار می شود.

    گزارش عملکرد سال نود ونه جامعه مهندسان مشور جهت ارائه به مجمع عمومی سالانه منتشر شد. در این گزارش شرح فعالیت گروه های تخصصی شهرسازی، برق و تاسیسات، راه و راه آهن، سد سازی، بندرسازی، نفت و… بطور مفصل ذکر شده است. علاقمندان برای مطالعه این گزارش می توانند فایل پبوست را دانلود کنند.

    GAM99-Report

     



    مطلب پیشنهادی

    نشست مشترک مدیران و معاونین اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن خوزستان با حضور مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی و یاور عسکری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان و جمعی از مدیران و معاونین با هدف خدمت رسانی به متقاضیان مسکن در استان برگزار شد. در این نشست مسائل و موضوعات دوجانبه میان بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بررسی شده و در خصوص برخی پیشنهادات تصمیم گیری شد. مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری این جلسات مشترک گفت: در نشست مدیران و معاونین راه و شهرسازی خوزستان و مسئولان بانک مسکن موضوعات مسکن ملی و مسکن مهر مطرح شد و برای تسریع در خدمت رسانی به متقاضیان تصمیماتی اتخاذ شد. وی گفت: بررسی روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و ارائه تسهیلات به همکاران از جمله موضوعات مهم مطروحه در این نشست بود. مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان اضافه کرد: خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند. بیات منش تصریح کرد: در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد. یاور عسکری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان نیز در ادامه صنعت ساخت مسکن را پیشران اقتصاد ملی کشور بیان کرد و افزود: بخش عمده تامین تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن به عهده بانک مسکن است که از این جهت دستاوردی بزرگ برای بانک محسوب می شود و نشان از این دارد که بانک همواره در فعالیتهای عمرانی و رونق بخشی به ساخت و ساز مسکن پیشتاز است. وی با اشاره به اینکه بانک مسکن بازوی قدرتمند عمرانی دولت در بخش توسعه مسکن و رونق اقتصادی است بیان کرد: تنها در قالب طرح مسکن مهر ، بانک مسکن استان خوزستان برای ساخت ۱۰۷ هزار واحد مسکونی در استان تسهیلات پرداخت کرده است که در این بخش یکی از استانهای برتر در پرداخت تسهیلات مسکن مهر بوده است.

    صنعت ساخت مسکن پیشران اقتصاد ملی کشور است

    در نشست مشترک مدیران بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بر تعامل و همگرایی بیش از پیش برای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *