پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۲۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 8860
  • نقش کلیدی شهرسازان در رشد و توسعه شهر
    نقش کلیدی شهرسازان در رشد و توسعه شهر

    تالار گفت وگوی معاونت شهرسازی و معماری راه اندازی شد

    عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی تالار گفت‌وگوی این معاونت، گفت: تالار گفت‌وگوی شهری به همت اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری این معاونت به منظور دریافت نظرات و جلب مشارکت شهروندان تهرانی در تهیه، تصویب و اجرای پروژه‌های شهرسازی و معماری راه‌اندازی شد.

    وی با بیان اینکه به همین منظور طرح‌های موضوعی و موضعی برای عموم مردم در نقشه مکان‌نما قابل دسترسی است، افزود: علاوه بر تالار گفت‌وگوی شهری، سامانه‌ای نیز به منظور پاسخ به پرسش‌های شهروندان طراحی شده است.

    گلپایگانی گفت: در این سامانه کارشناسان فنی معاونت شهرسازی و معماری پس از دریافت سؤالات شهروندان و طبقه‌بندی سؤالات، آنها را به دست کارشناسان مرتبط با موضوع می‌سپارند تا راه‌حل‌های کارشناسی به شهروندان ارائه شود و موضوعات طرح شده در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرند.

    شایان ذکر است شهروندان محترم تهرانی با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری به آدرس shahrsazi.tehran.ir می توانند به تالار گفت‌وگوی شهری و سامانه پرسش و پاسخ دسترسی پیدا کنند.

    تسنیم



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *