جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 12142
  • وزیر کشور: ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر به ناجا ابلاغ شد | پلیس: ما بی‌خبریم
    وزیر کشور: ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر به ناجا ابلاغ شد | پلیس: ما بی‌خبریم

    تردد بین شهرهای زرد بدون برگه تردد امکان پذیر شد

    حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: علی رغم اینکه در چند هفته گذشته شهر قرمز نداشتیم، اما متاسفانه ۶ شهر استان مازندران از امروز قرمز هستند، همچنین ۲۳ شهر در کشور نارنجی و ۲۱۲ شهر هم زرد هستند.

    وی با بیان اینکه ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: ورود پلاک‌های بومی شهر‌های قرمز و نارنجی به شهر‌های دیگر ممنوع و تا زمانی که وضعیت شهر‌های قرمز و نارنجی به وضعیت عادی برگردد، شرایط به همین منوال است.

    قاسمی ادامه داد: وضعیت تهران از امروز زرد است. اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به ۲۱۲ شهر‌های زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست.

    لازم به ذکر است، رنگ “آبی” هم به رنگ‌بندی‌های کرونایی اضافه شده است. بر این اساس شهرها پس از گذر از وضعیت زرد به یکباره به رنگ سفید نمی‌رسند و به وضعیت آبی خواهند رفت که به معنای از بین رفتن ویروس در آن منطقه نیست.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *