شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۴۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 10852
  • تغییرات مدیریتی در پهنه توسعه تهران
    تغییرات مدیریتی در پهنه توسعه تهران

    تغییرات مدیریتی در پهنه توسعه تهران

    فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران، سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری این منطقه را معرفی کرد. بر این اساس، سید مهدی هاشمی حفظ آباد به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۵ و حسین کاملی خوزانی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه منصوب شدند.

    همچنین در احکام دیگری، پوریا غلامی به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۲، محمد اسدالهی سرپرست اداره ساماندهی و مشاغل مزاحم، معصومه قاسملو سرپرست امور اداری و کارگزینی و شهلا آهنگ به عنوان سرپرست اداره آموزش شهرداری منطقه ۵ تهران منصوب شدند.

    منطقه ۵ شهرداری در شمال غرب تهران قرار دارد و از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه‌های البرز، از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. این منطقه پایتخت به پهنه توسعه شهر تهران معروف است.

    پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت‌آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله‌های معروف واقع در منطقه ۵ تهران هستند.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *