پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۰۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 9036
  • استفاده از مجریان ذی صلاح همچنان در سایه ابهام/ اقدامات بازدارنده در تهران موثر نبود
    استفاده از مجریان ذی صلاح همچنان در سایه ابهام/ اقدامات بازدارنده در تهران موثر نبود

    تمدید اعتبار پروانه های ساختمانی که اعتبار آنها در اسفند ماه سالجاری به اتمام می رسد

    یه گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، عبدالغفور براهویی اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از انتشار و شیوع کرونا ویروس و به منظور کاهش تردد ها در سطح شهر، تمهیدات لازم جهت تمدید اعتبار پروانه های ساختمانی اندیشیده شد.

    معاون معماری و شهرسازی شهرداری زاهدان گفت: با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه ها جهت مقابله با بحران فعلی گفت: شهرداری زاهدان از ابتدای آغاز این بحران اقدامات لازم را در حوزه های مختلف جهت مقابله با این بیماری به عمل آورد و در حال حاضر نیز به جهت کاهش تردد شهروندان، اجرای برخی سیاستهای پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده است.

    وی افزود: با توجه به ضرورت رعایت تمامی توصیه های ارایه شده این بار شهرداری زاهدان جهت کاستن عبور و مرور شهروندان برنامه ی تمدید پروانه های ساختمانی را در دستور کار قرار داد. وی بیان داشت: حسب دستور شهردار محترم زاهدان و با هدف جلوگیری از شیوع این بیماری که در حال حاضر تهدیدی بسیار جدی برای سلامت شهروندان و همچنین کارکنان شهرداری زاهدان قلمداد می شود ‌‌؛ مقرر شد تا برای تمدید آن دسته از پروانه های ساختمانی که اعتبار آنها در اسفند ماه سالجاری به اتمام میرسد تصمیماتی اتخاذ شود.

    وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای مدیریت بحران و کنترل اوضاع صورت خواهد گرفت تصریح کرد: بر این اساس شهروندان محترم می توانند تا مورخ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۹جهت تمدید اعتبار پروانه های ساختمانی خود اقدام کنند و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

     



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *