چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۲۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 6908
  • تهیه سندهای بلندمرتبه سازی و پهنه بندی مشهد ۵ سال تاخیر دارد
    تهیه سندهای بلندمرتبه سازی و پهنه بندی مشهد ۵ سال تاخیر دارد

    تهیه سندهای بلندمرتبه سازی و پهنه بندی مشهد ۵ سال تاخیر دارد

    محمد هادی مهدی نیا گفت با توجه به تصویب کلیات طرح جامع مشهد در شورای عالی معماری و شهرسازی در سال ۹۳ هنوز  سندهای باقی مانده از این طرح تعیین تکیف نشده است.
    وی اضافه کرد: پس از بلاتکلیف ماندن چهارساله این اسناد توسط اداره کل راه وشهرسازی، در ابتدای امسال مقرر شد شهرداری نسبت به تهیه این اسناد و ارائه به شورای شهر و کمیسیون ماده پنج اقدام کند که مهلت شهرداری نیز به پایان رسیده و هنوز این اسناد ارائه نشده اند.
    رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مکاتباتی نیز توسط شورا با شهردار برای تحویل هر چه سریعتر این اسناد صورت گرفته و باید هر چه زودتر این اسناد ارائه شوند.
    مهدی نیا افزود: موضوع تعیین تکلیف اراضی آبشار و انتقال پادگان لشگر ۷۷ نیز باید با سرعت بیشتری دنبال و اهتمام اداره کل راه و شهرسازی برای تحقق این مهم بیشتر شود.
    شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در آذر ماه سال ۹۳ طرح جامع شهر مشهد را تصویب کرد و در فرصت دو هفته ای خواستار تهیه نقشه پهنه بندی حریم شهر و ضوابط آن شد اما با گذشت نزدیک پنج سال هنوز این طرح اجرایی نشده است.

    طبق طرحهای قبلی و موجود حداکثر ارتفاع ساختمان در مشهد ۲۳ متر است.

    ایرنا



    مطلب پیشنهادی

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *