جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۵۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 13902
  • توسعه فرهنگی در مناطق حاشیه شهرها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
    توسعه فرهنگی در مناطق حاشیه شهرها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

    توسعه فرهنگی در مناطق حاشیه شهرها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

    عطاءاله اکبری روز چهارشنبه در آیین تقدیر از خیران حوزه کودک و کودکان استعدادهای ویژه در محلات حاشیه زاهدان که همزمان با هفته ملی کودک برگزار شد اظهارداشت: بازآفرینی شهری دربرگیرنده رویکرد و سیاستی جامع و یکپارچه برای هدایت روند رشد و توسعه شهر‏ها در جهت پاسخگویی به چالش‌‏های برآمده از تغییرات و نیاز‏های نقاط حاشیه است به‌گونه‌ای که در نهایت ضمن پیشگیری و حل مشکلات شهری به یک پیشرفت و بهبود پایدار کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و محیطی در این بافت‌ها منجر شود.
    وی افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در کنار اقدامات عمرانی در حوزه ساخت مسکن، راه و بزرگراه‌ها با توجه ویژه به حوزه بازآفرینی شهری سعی در ایجاد مکان مناسب برای زندگی شهروندان ساکن مناطق حاشیه شهرهای استان دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان ادامه داد: به منظور رشد و توسعه حوزه فرهنگی در نقاط حاشیه شهرهای استان این اداره کل در سال‌های اخیر اقداماتی نظیر ساخت کتابخانه، راه‌اندازی سینما سیار و بازارچه‌های محلی برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار داده بطوریکه نتایج مطلوب آن در کشف استعدادها برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی استان قابل مشاهده است.
    به گزارش ایرنا در این نشست که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد از جمعی از کودکان با استعدادهای ویژه و خیران حوزه کودک نقاط حاشیه شهر زاهدان تجلیل شد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *