سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 5102
  • جشنواره گردشگری شهر برفی
    جشنواره گردشگری شهر برفی

    جشنواره گردشگری شهر برفی

    برزن نیوز: روح اله بابایی شهردار افوس گفت سومین جشنواره گردشگری با عنوان’ شهر برفی’ به شکرانه بارش پر برکت برف و با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

    معرفی شهرافوس به عنوان مقصد گردشگری زمستانه غرب استان اصفهان، جذب گردشگران و علاقه مندان تفریحات زمستانی، ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و استفاده اقتصادی و جذب سرمایه گذار را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

    در این جشنواره که به میزبانی شهرداری افوس برگزار خواهد شد هنرمندان و مجسمه سازان برگزیده کشوری وعلاقه مندان به مدت ۲ روز در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن سازه های برفی خود را ساخته و به معرض نمایش و داوری می گذارند و در روز پایانی از آثار منتخب برتر تجلیل می‌شود.

    طبیعت، خاطرات قومی و بومی، ادبیات غنی، ضرب المثل ها، آداب و رسوم، نمادهای ارزشی و دیگر ایده های نو از جمله و توجه به کودکان و نوجوانان از محورهای این جشنواره در طراحی، ساخت و اجرای حجم و سازه‌های برفی است.

    علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب آگاهی از شرایط حضور در این جشنواره می توانند به سایت اینترنتی شهرداری افوس به آدرس http://shahreafous.ir مراجعه کنند و یا فرم الکترونیکی https://goo.gl/j6JH9o را تکمیل نمایند.

    پیست اسکی افوس به طول ۸۵۰ متر در منطقه گردشگری سرچشمه واقع شده و مجهز به تله اسکی است، امکانات متعدد رفاهی و ورزشی مانند توقفگاه ، سالن غذا خوری ، سرویس بهداشتی ، آلاچیق و مجموعه ورزشی کودک در این مکان فراهم است و امکان اجاره ، فروش و آموزش استفاده از وسایل اسکی برای علاقه مندان وجود دارد.

    افوس واقع در استان اصفهان و شهرستان بویین میاندشت و پیست اسکی افوس دومین پیست اسکی استان اصفهان با فاصله ۲ کیلومتری از شهر در مجموعه گردشگری سرچشمه افوس و در ۱۸۰ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.



    مطلب پیشنهادی

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    رئیس سازمان امور اراضی با تاکید بر اینکه در طرح‌های هادی روستایی باید مدیریت بهینه زمین به نحوی انجام شود که اولا توسعه روستا منطبق با رشد جمعیت واقعی باشد و ثانیا به اراضی کشاورزی حاصلخیز آسیب وارد نشود، بر مقابله با تبدیل روستاها به واحد های غیر مولد تاکید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *