پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۴۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 12077
  • اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود
    اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود

    حکم وزیر راه و شهرسازی برای یک مدیر بازنشسته| ۲ تغییر در حوزه مسکن وزارت راه

    به گزارش برزن نیوز  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دو تن از معاونان خود در حوزه مسکن را تغییر داد. بر اساس حکم جدید وزیر راه و شهرسازی این تغییرات در سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی رخ داد.

    در این حکم و طی مراسمی که روز گذشته در این خصوص برگزار شد «احمد اصغری مهرآبادی» قائم مقام سابق وزیر در امور مسکن مهر به جای «علی نبیان» به عنوان مدیر عامل جدید سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد. مهرآبادی که قبل از سال ۹۲ نیز مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن بود یک بار بازنشسته شده بود و طی حکم رهبری و در دوره وزارت آخوندی در سمت قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر ابقاء شده بود.

    عزیزی مدیر روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه مراسم تودیع و معارفه با رعایت پروتکل های بهداشتی روز گذشته در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد گفت: مدیر عامل جدید سازمان ملی زمین و مسکن تجربه بالایی در حوزه مسکن و به خصوص مسکن مهر دارد و قطعا این تجربه می تواند در پیشبرد برنامه ها و اهداف به خوبی به کمک مجموعه بیاید.

    قرار است مراسم تودیع و معارفه امروز ساعت ۱۱ در ساختمان مرکزی سازمان ملی زمین و مسکن انجام شود.

    علی نبیان نیز در مراسم روز گذشته معارفه خود در وزارت راه و شهرسازی گفته بود که در دو سال مسئولیت خود در سازمان ملی زمین و مسکن ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده بود.

    همچنین اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکم جدید خود «علی نبیان» را به عنوان رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی به جای محمد جعفر علیزاده منصوب کرد.

    محمد جعفر علیزاده که ۱۱ سال به عنوان مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی مشغول به کار بود در مراسم تودیع خود گفت: در طی این سالها بیش از ۱۰۴ بیمارستان بزرگ تکمیل و افتتاح شده است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *