جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۲۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 7352
  • دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم
    دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم

    دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم

    به گزارش برزن نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس اسدالله کریمی معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشوردر این خصوص اظهار داشت: سال گذشته نخستین همایش ملی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر با هدف توجه به نقش و جایگاه مدیریت شهری در اداره و حفاظت از مردم در شرایط تهدید و بحران، از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

    وی افزود: با توجه به استقبال گسترده و نتایج مثبت همایش سال گذشته، امسال نیز براساس تعیین جهت‌گیری‌های کلان پدافندغیرعامل در مصون‌سازی زیرساخت‌ها، دومین همایش ملی شهرداران و شوراهای اسلامی با عنوان «مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم» با حضور مسئولان قریب به دویست شهر با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر با همکاری سازمان شهرداری­ها و دهیاری­های وزارت کشور برگزار می شود.

    کریمی ادامه داد: در این همایش که روز شنبه ۱۳ مهرماه از ساعت ۸ صبح در وزارت کشور برگزار خواهد شد، جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور، جناب آقای امیر حاتمی وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار جلالی رئیس محترم سازمان پدافندغیرعامل کشور و جناب آقای جمالی‌نژاد رئیس محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

    معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین گفت: رونمایی از چند جلد کتاب جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور و یک نمونه از خودروهای آتش‌نشانی مجهز به تجهیرات CBRN از دیگر برنامه‌های این همایش است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *