پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 8018
  • طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد
    طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد

    راه اندازی ستاد مناسب سازی در شهرداری کرج

    احد رسولی در آئین افتتاح و بهره برداری از پارک رودکی(روشندلان) کرج که ظهر سه شنبه برگزار شد، با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های برابر برای کرج نشینان، اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر، تلاش کردیم که به سمت پوشش خدماتی معلولان حرکت کنیم و بر موضوعات انسان مدارانه توجه ویژه داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه طرح مناسب سازی معابر و مبلمان شهری در کرج به تصویب رسیده است، عنوان کرد: تهیه و تنظیم این طرح بیش از هشت ماه زمان برد و با اجرای آن شهرسازی کرج متحول می شود.

    رسولی با بیان اینکه اجرای این طرح مقدمه ای خواهد بود برای اجرای عملیات های عمرانی مناسب سازی شده، خاطرنشان کرد: با توجه ویژه مدیران شهری در کرج به اجرای این مصوبه، همه طرح های عمرانی و شهرسازی برای همه عملیاتی خواهد شد.

    وی با اشاره به راه اندازی ستادی در شهرداری کرج با حضور همه حوزه های مرتبط با بخش طراحی شهری و مناسب سازی معابر و شهرسازی، بیان کرد: این ستاد همه طرح های در دست اجرا را رصد خواهد کرد؛ هر مهندس ناظری بر سر کار می آید باید مقررات و مصوبات مربوط به مناسب سازی را رعایت کند.

     



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *