جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۰۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 15119
  • وصله ناجور سیاست‌های مسکن بر برنامه هفتم
    سه شرط اعطای وام ودیعه مسکن

    سه شرط اعطای وام ودیعه مسکن

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: اعطای وام ودیعه منوط به سه شرط است اول اینکه خانه و ملک به نام مستاجر نباشد دوم اینکه تسهیلات دولتی دریافت نکرده باشد  و سوم اینکه اجاره نامه رسمی با کد رهگیری داشته باشد.

    وی با اشاره به تحقق وعده اعطای تسهیلات وام ودیعه و ابلاغ بخشنامه شرایط پرداخت تسهیلات وام اجاره مسکن به بانکهای عامل افزود: تسهیلات مذکور با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار طی یک دوره بازپرداخت ۵ ساله در سقف های ۶۰ میلیون تومان برای تهران و ۳۵ میلیون تومان برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت این استان از محل منابع بانکی موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن اعطا می شود.

    محبت خواه ثبت نام جهت وام ودیعه را صرفا در سامانه جهش تولید مسکن وزارتی عنوان کرد و گفت: نرخ سود تسهیلات فوق ۱۸ درصد اعلام شده است.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پرداخت این تسهیلات را مورد پیگیری مستمر و ویژه شهروندان تهرانی اعلام کرد و گفت: شهروندان نسبت به بارگذاری صحیح و دقیق مدارک خود دقت لازم و کافی را داشته باشند و نسبت به انجام امور خود با مدیریت زمان اقدام نمایند.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *