پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 6857
  • اصلاح طلبی دادخواه و ائتلاف سیاسی- مدنی برای شهر
    اصلاح طلبی دادخواه و ائتلاف سیاسی- مدنی برای شهر

    شورای اجتماعی محلات زمینه ساز نگاه ریزبینانه تر به مشکلات شهری

    حمید بادامی نجات عصر سه شنبه در جشن بزرگ سازمان های مردم نهاد افزود: یکی از شیوه‌های جلب مشارکت محله‌ای، ایجاد شوراهای اجتماعی محلات شهر همدان است که به دلیل شکل ساختاری، برنامه‌ها و مصوبات از الگوی نوینی تبعیت می‌کند.

    وی خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند باعث نگاه ریز بینانه تر مدیریت شهری در مشکلات محلات و هم چنین برانگیختن حس مشارکت شهروندی و مدیریت بهتر شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم همدان شود.

    عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه با شکل گیری شورای اجتماعی محلات شاخص‌های شهری افزایش یافته و این مهم ارتباط مستقیمی با تفکر شورایی در محلات دارد اظهار داشت: تشکیل شورای اجتماعی محلات بدون تردید مشکلات مردم را کاهش و پیگیری امور توسط مسئولان را هموار می‌کند.

    بادامی نجات ادامه داد: شورای اجتماعی محلات در این شهر به تازگی به صورت آزمونه در چهار ناحیه آغاز شده و هشت محله دیگر نیز به تعداد آنها اضافه می شود.

    وی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات در چهار محله کوی جولان، مدرس، محمدیه و کوثر تشکیل شده خاطرنشان کرد: همدان دارای ۱۲ ناحیه و ۷۵ محله است که بر اساس برنامه در هر یک از نواحی یک شورای اجتماعی محلات تشکیل می‌شود.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *