چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۰۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 5251
  • شورا با طعم صنعت
    شورا با طعم صنعت

    شورا با طعم صنعت

    به گزارش برزن نیوز چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان تهران، روز دوشنبه بیست و نهم بهمن۱۳۹۷ در سالن پارک شهربه ریاست الهام فخاری برگزار شد. این جلسه باتوجه به ضرورت هایی که در آستانه نوروز در استان مطرح هست با حضور صادقی، ریاست سازمان صنعت معدن تجارت و پرتوزاده، معاون اصناف این سازمان و همچنین مشاورمعاونت فنی استاندار تهران و اعضای شورای اسلامی استان تهران کار خود را شروع کرد.
    بررسی مسائل، چالش ها و فرصت ها و ارائه ی پیشنهاد های لازم در حوزه فعالیت های سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح شهرستان و استان، بررسی پیشنهادهای اعضا در خصوص تشکیل مجمع مشورتی بانوان و ارائه گزارش فعالیت تعاونی مسکن از دستورات این نشست بود.
    فخاری در ابتدا ضمن تسلیت شهادت پاسداران مرزبان جمهوری اسلامی ایران که در حادثه اخیر تروریستی در استان سیستان بلوچستان اتفاق افتاد، تاکید کرد: ما به صورت ثبت شده بیش از چهارده هزار قربانی خشونت های تروریستی در کشور را دارا هستیم و در بسیاری از حوادث، قربانیان حوادث تروریستی ممکن است در آمار ثبت نشده باشد که در واقع این مسئله مظلومیت کشور ما را نشان می دهد و البته با توان نظامی و تدبیر دستگاه های ذی ربط همان طور که مسئولان نظامی به آن اشاره کردند؛ انشاالله انتقام این رفتارهای گستاخانه گرفته خواهدشد.
    وی همچنین آغاز دهه پنجم جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: امیدواریم که آنچه در این چهل سال پرفراز و فرود و پر فراز و نشیب بر کشور گذشته است برای همه ما درس آموز بوده باشد و انشاالله منسجم تر از همیشه درکنار هم برای تحقق آرمان های مردم در چارچوب قانون اساسی تلاش کنیم و انشاالله در مسیر سربلندی آینده همه باهم حرکت کنیم.
    در ادامه پس از ایراد سخنان صادقی هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و از صادقی برای تشریح این موارد و اهم چالش های به وجود آمده در شهرستان هایشان خواستار توضیحات لازم شدند.



    مطلب پیشنهادی

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    رئیس سازمان امور اراضی با تاکید بر اینکه در طرح‌های هادی روستایی باید مدیریت بهینه زمین به نحوی انجام شود که اولا توسعه روستا منطبق با رشد جمعیت واقعی باشد و ثانیا به اراضی کشاورزی حاصلخیز آسیب وارد نشود، بر مقابله با تبدیل روستاها به واحد های غیر مولد تاکید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *