جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۵۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 5695
  • طرح بوم شهر در شهر ارومیه اجرا می شود
    طرح بوم شهر در شهر ارومیه اجرا می شود

    طرح بوم شهر در شهر ارومیه اجرا می شود

    رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت: طرح بوم شهر یکی از طرح‌های شهری برای احیای بافت‌های قدیمی و رونق گردشگری است، اجرا می شود.

    به گزارش برزن نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  رضا مشهدی کشتیبان  بیان کرد: این طرح درصورت تصویب نهایی شهر، در سه بخش گردشگری، اقامتی و تجاری خاص قابلیت اجرایی دارد.

    وی بیان کرد:  بوم شهر، طرحی اختصاصی است که درآن شهرداری در ۳بخش خدماتی، اقامتی و گردشگری مجوز استفاده موقت شهروندان را از خانه های مسکونی مصوب توسط کمیته مربوطه صادر می نماید.

    رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه  افزود:  این طرح به اشتغال و افزایش جاذبه های گردشگری ارومیه کمک شایانی خواهد نمود.

    وی اظهار کرد: جذب سرمایه‌های خرد در قالب پروژه‌های عام المنفعه در مقیاس کوچک با دارابودن شفافیت کمک‌های مردمی از دیگر طرح‌های شهرداری است که منجر به افزایش مشارکت عمومی در طرح های شهرداری و افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری خواهد شد.

    رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: اصلی ‌ترین نیاز شهر ارومیه تعریف بسته های متناسب با جهات رشد و توسعه شهر بوده که این مهم توسط مجری طرح انتخاب شده توسط شهرداری ارومیه در حال مطالعه است .

    وی عنوان کرد: احداث میدان میوه و تره بار مدرن، ترمینال بین شهری ارومیه و مجتمع های تفریحی، اقامتی و گردشگری از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی  جزو پروژه های مطالعه شده در این طرح خواهند بود.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *