شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۲۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 10960
  • طرح دولت انگلیس برای اعمال قرنطینه اجتماعی در شمال کشور
    طرح دولت انگلیس برای اعمال قرنطینه اجتماعی در شمال کشور

    طرح دولت انگلیس برای اعمال قرنطینه اجتماعی در شمال کشور

    نشریه تایمز روز یکشنبه نوشت: دولت بریتانیا در حال برنامه ریزی برای اجرای قرنطینه سراسری اجتماعی در بخش های وسیعی از شمال این کشور و احتمالا لندن است تا با موج دوم شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

    بر اساس تدابیر جدید قرنطینه‌ای که از سوی دولت بریتانیا در نظر گرفته شده است، همه رستوران ها، اماکن عمومی و کافه ها در ابتدا به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

    اوایل هفته جاری بود که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هشدار داد که هرگونه قرنطینه ملی جدید به شدت فرصت های شغلی، زندگی و تماس های انسانی را تهدید خواهد کرد.

    بر اساس تدابیر جدید، هر گونه گردهمایی و تجمع خانوادگی نیز ممنوع خواهد بود. بریتانیا هفته گذشته نیز تدابیر جدیدی را وضع کرد که بر اساس آن برخی از افراد باید به صورت دورکاری وظایف و مسئولیت های شغلی خود را انجام دهند.

    مدارس و فروشگاه ها و کارخانه ها و دفاتر اداری همچنان باز هستند و کارکنان آن نمی توانند از خانه کارهای خود را انجام دهند.



    مطلب پیشنهادی

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *