جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۳۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 8679
  • عزم جدی زاگرس تباران برای نقش آفرینی در توسعه کشور
    عزم جدی زاگرس تباران برای نقش آفرینی در توسعه کشور

    عزم جدی زاگرس تباران برای نقش آفرینی در توسعه کشور

    زاگرس مهد تمدن ایران زمین و زاگرس نشینان حافظان ایران و فرهنگ و رسوم ایرانی بوده و هستند. مدتی است نخبگان این اقلیم کهن با تدارک برنامه هایی برای مشارکت سیاسی و مدنی در تکاپوی ایفای نقش در توسعه و بالندگی ایران تلاش مضاعف می کنند و موفقیت های بزرگ نیز داشته اند. با پیش رو بودن انتخابات مجلس یازدهم تشکل های رسمی و غیر رسمی مردمان سخت کوش زاگرس برای آمادگی و ایفای نقش موثر در این انتخابات جلسات و محفل های هم اندیشی و برنامه ریزی برگزار می کنند. هفته گذشته ائتلاف زاگرس تباران نشستی برگزار کرد و در خصوص برنامه های ائتلاف تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ شد.

    در جلسه‌ای که مورخ چهارم بهمن ماه نودوهشت درشهرک بیمه برگزار گردید، جمعی از فعالین انتخاباتی زاگرس‌تباران تهران حضور به هم رساندند، دو اولویت مورد بحث وبررسی قرارگرفت .
    _ اولویت اول: در این جلسه به نماینده‌ی این ائتلاف اختیار داده شد که با ائتلاف زاگرس‌نشینیان جلسه ای بگذارند و چنانچه امکان همراهی در اهداف خرد و کلان و نیز امکان ادغام و همکاری وجود داشته باشد، مجددا سازماندهی انجام شود، در غیر اینصورت به صورت جداگانه و به موازات آن گروه اقدام شود.
    _ اولویت دوم : به عنوان یک حرکت موازی زاگرس‌نشینان تهران و با خط‌مشی جداگانه، برای شناسایی و حمایت قاطعانه از نامزدان زاگرسی‌تبار تهران، و نیز هم‌افزایی با شایستگان غیرزاگرسی به عنوان همشهریان تهرانی، جلسه‌ای برگزار کنند که موارد زیر به عنوان راهکارهای انتخاباتی این ائتلاف، اعلام گردید.

    ۱- این گروه یک گروه فراجناحی برای خدمت به همه‌ی اهالی استان تهران و همه‌ی ایرانیان می‌باشد.
    ۲- این گروه، گرایشهای قومیتی ندارد و برای فعال نمودن جمعیت بیست درصدی زاگرسی‌تباران تهران است که متاسفانه در لابه‌لای لیستهای جناحی صدای آنان و توانمندیهای آنان، به فراموشی سپرده شده است.
    ۳- پس از معرفی همه‌ی زاگرسی‌تباران نامزد انتخابات مجلس تهران، و برای تکمیل ظرفیت سایر افراد شاخص، فارغ از هر گونه گرایش جناحی آنان، و بنابر شایستگی آنان، مشروط بر قبول مرامنامه‌ی این ائتلاف، سایر چهره‌های توانمند نیز جهت حمایت توسط زاگرسی‌تباران، به این لیست افزوده خواهند شد.
    ۴- مقرر گردید یک شبکه‌ی مجازی به عنوان “ائتلاف انتخاباتی زاگرسی‌تباران مجلس تهران” تشکیل شود و خانم دکتر مهین عباسی، به عنوان دبیر، فعالین این حوزه را دعوت و مدیریت نماید..

     

    تهیه و تنظیم: عباس سوری



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *