جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۱۶ قبل از ظهر
  • کد خبر 8972
  • فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع بهره وری انرژی ساختمان
    فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع بهره وری انرژی ساختمان

    فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع بهره وری انرژی ساختمان

    به گزارش برزن نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع بهره وری انرژی ساختمان را منتشر کرده است.

    کمسیون انرژی محیط زیست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در راستای رشد و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان خانواده مهندسی سازمان و تشویق و ترویج فرهنگ بهره وری اقدام به برگزاری اولین مسابقه نقاشی برای گروه های سنی کودک و نوجوان کرده است.

    الهام امینی که پیشنهاد دهنده این رویداد است در خصوص هدف  اصلی این مسابقه گفت: افزایش آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان و خانواده آنها در زمینه بهره وری انرژی ساختمان، حفاظت از منابع و بهروه وری آن، ترویج فعالیت ها و اقدامات بهره ورانه در استان تهران و تشویق خانواده مهندسی سازمان به عرصه توانمندی ها استعدادها و پتانسیل ها ی خود است.

    وی در خصوص شرایط و نحوه شرکت در مسابقه گفت: شرکت در مسابقه نقاشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در چهار گروه سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال در نظر گرفته شده است. هر شرکت کننده می بایست اثر مورد نظر خود را به انضمام فرم تکمیل شده که در سایت سازمان نظام مهندسی در دسترس است به آدرس این سازمان ارسال کند.

    درج نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد شرکت کننده به همراه شماره عضویت یکی از والدین وی در سازمان به همراه یک شماره تماس ضروری است. اثار ارسال شده نباید از سایز A4 بزرگتر باشد و هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر ارسال کند. همچنین شرکت کننده باید برای هر یک از آثار ارسال شده دو تا سه خط توضیح ارئه دهد.

    آخرین مهلت اراسال اثار پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تعیین شده و اسامی برندگان در زمان و محل بزرگداشت روز مهندس اعلام می شود. سازمان نظام مهندسی استان تهران به سه اثر برگزیده در هر گروه سنی لوح تقدیر به همراه هدیه ای مالی اهدا می کند.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *