جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۱۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 10254
  • هر ۱۰ روز یکبار خبر تخریب یک بنای ارزشمند را می شنویم
    هر ۱۰ روز یکبار خبر تخریب یک بنای ارزشمند را می شنویم

    موضوع قرارداد مشکوک در معاونت معماری را به شهردار اطلاع خواهم داد

    سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: موضوع قرارداد مشکوک در معاونت معماری و شهرسازی را به اطلاع آقای حناچی خواهم رساند و درخواست پیگیری خواهم کرد.

    به گزارش برزن نیوز  به نقل از مهر، علی اعطا، در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر در تذکری، اظهار داشت: تذکر اول بنده درباره توافق ۰۶ است که تذکری از سوی ۶ نفر در این باره مطرح که از سوی دکتر حق شناس به نمایندگی از این ۶ نفر قرائت شد ولی متاسفانه با گذشت مدل زمان قابل توجه ای، پاسخی هنوز به این تذکر داده نشده است.

    وی افزود: موضوع بعدی در بحث اصلاح ساختار است. بنده نیز با برخی مدیران شهرداری برای بررسی دقیق تر موضوع جلساتی برگزار کردم. طبق بند ۸ و ۳۰ ماده ۸۰ قانون شورا، وظیفه داریم بر حسن اداره امور مالی شهرداری نظارت کنیم و به عنوان نمایندگان مردم از بودجه شهرداری به عنوان بیت المال حفاظت کنیم. در معاونت معماری و شهرسازی، یک قرار داد مطالعات اصلاح ساختار با یک مهندس مشاور معماری و شهرسازی انجام شده و مطالعاتی انجام شده و بخش متولی اصلاح ساختار و اداره مربوطه اعلام کرده که مطلع نبوده و نتایج موضوع نیز قابل استفاده نیست.

    اعطا ادامه داد: در حال حاضر نیز تغییری در معاونت شهرسازی ایجاد نشده است. این نوع اداره امور شهرداری را یک نوع تضعیف حقوق بیت المال میدانم و بر اساس بند ۳۰ ماده ۸۰ که براساس آن از وظایف شورا، اعلام موارد نقص و تخلف است، این موضوع را به صورت علنی خدمت آقای حناچی اعلام و درخواست پیگیری در این زمینه خواهم داشت چرا که این اتفاق عجیبی است و امیدوارم معدوم نشود و شاهد پاسخی روشن برای آن باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *