جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 8746
  • نامه محرمانه شهرداری به شورای نگهبان
    نامه محرمانه شهرداری به شورای نگهبان

    نامه محرمانه شهرداری به شورای نگهبان

    علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوالی در خصوص نامه محرمانه‌ای که شهرداری به شورای نگهبان درباره تخلفات شهرداری سابق ارسال کرده، گفت: اصل نامه را تایید می‌کنم، اما به دلیل آنکه این مکاتبه محرمانه است نمی توانم جزئیات آن را بیان کنم.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا این نامه مربوط به مدیریت شهری گذشته شهر تهران است، ادامه داد: یک سری گزارش‌ها در رابطه با فعالیت‌هایی است که به آن اشکالاتی وارد بوده است، این موارد  به شورای نگهبان ارسال شده و به نظر می رسد خبرنگاران می دانند مربوط به چه دوره ای است، اما باز هم این پرسش را مطرح می کنند.

    او همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه اظهارات سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه کیفرخواستی علیه آقای قالیباف در تخلفات شهرداری تهران صادر نشده، آیا شهرداری از شخص قالیباف شکایتی داشته است؟ گفت: تاکنون از شخص قالیباف درباره تخلفات شهرداری شکایت نشده است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *