پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۰۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 2885
  • نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی
    نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی

    نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی، برگزار می شود

    سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، مدیریت مرکز معماری و شهرسازی اسلامی ژرفا با حمایت علمی و معنوی قطب علمی معماری اسلامی، دانشگاه های علم و صنعت ایران، بین المللی امام خمینی (ره)، جامع امام حسین (ع)، هنر اسلامی تبریز، خوارزمی، بنیاد معماری انقلاب اسلامی و … در برگزاری این همیش ملی که در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود، مشارکت دارند.

    محورهای این همایش به سه بخش بنیادی، کاربردی و تقدیر از برگزیدگان این حوزه تقسیم می شود؛ محور عمومی(شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی) اولین محور همایش یاد شده، محور دوم یا ویژه با عنوان «آموزش و نظام آموزش شهرسازی و معماری» و محور سوم تقدیر از برگزیدگان و فعالان این عرصه اند.

    گفتنی است، این همایش در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در آن می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس «http://aumiconf.ir/fa/index.php»  مراجعه کنند.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *