شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 4575
  • پاسخ گوی مردم باشید
    پاسخ گوی مردم باشید

    وزیر راه و شهرسازی پاسخ گوی مردم باشد

    یک سوال از وزیر محترم راه و شهرسازی؛ چقدر از اقساط دریافتی مسکن مهر توسط بانک مسکن به خزانه بانک مرکزی واریز شده است؟
    جناب وزیر مگر نه اینکه این خط اعتباری از بانک مرکزی به بانک مسکن داده شده است و در واقع یک ال سی داخلی بوده و بانک مسکن هم بابتش از همان ابتدا کارمزد ۴درصدش را هم کسر کرده است.
    در کنار گزارش تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم می بایست مشخص شود چقدر از آن مبالغ به خزانه بانک مرکزی عودت داده شده است و چقدر باید بازپس بگیرد. چرا که اقساط پرداختی مسکن مهر به بانک مرکزی نمی‌رود.
    مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن با بیان اینکه بانک مرکزی متعهد به پرداخت تسهیلات مسکن مهر بوده و بدیهی است که اقساط وصولی نیز طبق قرارداد خط اعتباری منعقده باید به بانک مرکزی عودت شود، گفت: بر اساس دستور بانک مرکزی قرار نیست هیچ پرونده جدیدی به بانک مسکن معرفی شود.نادر قاسمی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن مهر،در سال ۹۳ اعلام کرده است مطلب فوق را چه باید کرد
    اقای مه افرید خسروی بابت ال سی داخلی ۳ هزار میلیارد تومانی اعدام شد.
    حال ما با ال سی ۴۰هزار میلیارد تومانی روبرو هستیم که میلیاردها تومان آن سالهاست دارد به حساب بانک مسکن واریز می شود. بانک مسکن گزارش دهد چه مقدار از آن مبالغ واریز شده را به بانک مرکزی واریز کرده است.
    واریز این پول به بانک مرکزی  سبب کاهش  حجم نقدینگی در جامعه می شود. و نفع این وضعیت به کل مردم باز می گردد.



    مطلب پیشنهادی

    بررسی شهرداری تهران و بهترین‌‌‌ مدیریت‌‌‌‌های شهری جهان

    بررسی شهرداری تهران و بهترین‌‌‌ مدیریت‌‌‌‌های شهری جهان

    شهرداران شهرهای مختلف کشورمان به‌ویژه شهردار پایتخت را می‌توان از روی دو خط‌‌‌کش جهانی شامل «خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا» و همچنین «مشخصات سبزترین شهرهای جهان»، محک زد و درباره کارنامه عملکرد آن قضاوت کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *