پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 8426
  • کلاهبرداری از مستاجران با انتشار آگهی رهن و اجاره مسکن ارزان/ ۴ متهم در تهران دستگیر شدند
    دستگیری جاعلان اسناد راه و شهرسازی هرمزگان

    آمارتکان‌دهنده ازبازداشت مدیران شهری

    شوراها نهاد برخاسته از قانون اساسی و قانونی و خدمت رسان است، ولی مایه تاسف است کسانی که با رای مردم و برای خدمت به مردم انتخاب شدند و امکانات شهر برای خدمت رسانی در اختیار آنها قرار گرفت، از آن سواستفاده کردند.

    وی افزود: هشدار به عوامل شهرداری و شوراهای شهر می دهم بررسی عملکرد آنها جزء وظایف ماست و در صورت تخلف و تشکیل پرونده با قاطعیت با آنها برخورد می شود. فقط امسال تا امروز جای گلایه دارد که حدود ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر، ۱۰۰ کارمند در تعدادی از استانها و شهرستانها تحت تعقیب قرار گرفتند، بازداشت شدند و برخی محکوم شدند. این اعداد، حدودی است.

    اسماعیلی گفت: در پاکدشت ۲۵ نفر، در اراک ۱۸ نفر، در گچساران ۲۰ نفر در چهارباغ که بخش کوچکی است، ۱۵ نفر، در بوشهر ۸ نفر، همچنین از افراد شورای شهر لیست بلندبالایی در بازداشتها وجود دارد که هشداری برای این افراد است که چشمان تیزبین دستگاه قضا اعمال آنها را رصد می کند و از همه مهمتر، مردم می بینند و گزارش می دهند. در پاکدشت ۴۰۰ مورد پیمانکاران آمدند اعلام کردند شورا و شهرداری از ما حق و حساب مطالبه کرده است.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *