جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۲۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 10256
  • آموزش ۱۴ هزار کودک ساری در خانه‌های شهروندی
    آموزش ۱۴ هزار کودک ساری در خانه‌های شهروندی

    آموزش ۱۴ هزار کودک ساری در خانه‌های شهروندی

    عباس رجبی  تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: شهرداری ساری تمامی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرای خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای خدمت رسانی به عموم شهروندان انجام می‌دهد.

    وی بر ضرورت ایجاد چهارچوب استاندارد در پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: هر چند بسیاری از فعالیت‌های ستادی و اداری تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارد، اما پروژه‌های عمرانی در ماه‌های اخیر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و موازین فنی اجرا می‌شود.

    شهردار ساری افزود: رویکرد ما در مجموعه شهرداری، ایجاد فضایی امیدبخش برای شهروندان و افزایش بهره‌وری از خدمات عمومی است و اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان با استفاده از توانمندی‌های سازمان عمران ارائه این خدمات را افزون‌تر می‌کند.

    رجبی عنوان کرد: استفاده از مصالح تولیدی این سازمان در تمامی پروژه‌های عمرانی به جهت کاهش هزینه‌ها و ایجاد امکان نظارت بیشتر می‌تواند، دستاوردهای بهتری در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری به دنبال داشته باشد.

    وی با اشاره به تأثیرات مستقیم رودخانه‌ها در اکوسیستم شهری بر ضرورت استفاده از ظرفیت رودخانه تجن تاکید کرد و گفت: در دوره‌های مختلف با هدف ایجاد ارتباط میان کناره آب با قلمرو اطراف، ارتقا هویت منطقه و در دسترس قرار دادن کناره آب برای عموم و بالا بردن کیفیت محیط زیست شهری، در طرح بازآفرینی شهری اقدام به باز زنده سازی کناره رودخانه تجن در قالب پروژه‌های فاز یک بوستان ملل، بوستان قائم و پارک موزه دفاع مقدس شد و در حال حاضر نیز در حال اجرای پروژه فاز دو بوستان ملل از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

    شهردار ساری از تأسیس مراکزی با عنوان “خانه‌های شهروندی” به عنوان مهم‌ترین و منسجم‌ترین فعالیت شهرداری ساری در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی خبر داد و تصریح کرد: هدف اصلی تأسیس خانه‌های شهروندی ارائه آموزش شهروندی و ترغیب شهروندان به افزایش مشارکت اجتماعی و به تبع آن، ارتقای سطح فرهنگ عمومی است.

    رجبی ادامه داد: خدماتی که در خانه‌های شهروندی ارائه می‌شود متناسب با نیاز گروه‌های سنی مختلف و در حوزه‌های آموزش شهروندی، مشارکت اجتماعی، اشتغال‌زایی و توانمندسازی و ارتقای سلامت شهروندی بوده و در حال حاضر، ۱۰ خانه شهروندی در ۱۰ محله ساری فعالیت می‌کند و ۳۸ هزار و ۱۹۶ شهروند در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان، میان‌سالان و سالمندان از برنامه‌ها و خدمات این خانه‌ها بهره‌مند می‌شوند و به بیش از ۱۴ هزار کودک آموزش می‌دهند.

    ایمنا



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *