جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۰۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 12420
  • احتمال طرح سؤال از شهردار تهران
    احتمال طرح سؤال از شهردار تهران

    احتمال طرح سؤال از شهردار تهران

    علی اعطا در جریان دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران با یادآوری تذکرهای ماه‌های گذشته خود اظهار کرد: در تاریخ  ۲۱ دی ماه تذکری به شهرداری تهران به عنوان عدم رعایت اصول حقوقی در یکی از تفاهمنامه‌ای منعقد شده در سازمان سرمایه‌گذاری ارائه کردم که در این تذکر اشاره شده بود که  سرمایه‌گذاری تا مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو پیش بینی شده و سپس مقرر شده بود شرکت طرف تفاهم‌نامه، ۵ هزار میلیارد تومان به صورت قرض‌الحسنه به عنوان حسن نیت پرداخت کند اما تاکنون هیچ پاسخی به این تذکر دریافت نشده است.

    اعطا با اشاره به تذکر دیگری در تاریخ ۱۴ دی ماه گفت: در این تاریخ نیز در تذکری با موضوع استخدام دستیاران مدیران شهرداری در صحن شورای شهر، پرسش‌هایی مطرح و خواستار توضیح شده بودم که تاکنون پاسخ و توضیحی به این تذکر از سوی شهرداری دریافت نشده است.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : ۳۷ روز پیش یعنی در تاریخ ۷ دی ماه در رابطه با موضوع روز بازارهای شهر تهران به شهرداری تهران تذکر دادم اما در این خصوص نیز هیچ پاسخ شفاهی کتبی و یا توضیحی دریافت نشد.

    وی ادامه داد: در تذکر دیگری در تاریخ ۱۴ دی ماه درباره وضعیت خانه نیما یوشیج سوال پرسیدم و توضیح خواستم که متاسفانه پاسخی داده نشد.

    عضو شورای شهر تهران توضیح داد: ما موضوعات را دنبال می‌کنیم و اگر به عنوان عضو شورای شهر از طریق متعارف پاسخ نگیریم در صحن شورای شهر تذکر می‌دهیم.

    اعطا با تأکید بر اینکه اگر در صحن هم تذکر بدهیم و پاسخ نگیریم از سایر ظرفیت‌های قانونی استفاده میکنیم، اظهار کرد: اگر در رابطه با موارد مطرح شده پاسخ روشنی نگیرم از ظرفیت قانونی استفاده خواهم کرد.

    وی ادامه داد: کسانی که از شهرداری به صحن شورا می‌آیند و در جلسات حضور دارند، حضورشان چه کارکردی دارد صرفاً به هدف تنوع و دورهمى است؟

    عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر پاسخ روشنی به موارد مطرح شده داده نشود از دکتر حناچی شهردار محترم تهران طرح سوال خواهم کرد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *