جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۵۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 14414
  • معمای مسکن مهر بدون مشتری
    معمای مسکن مهر بدون مشتری

    اختصاص ۲۴ هزار واحد مسکن به اهالی رسانه/ فرهنگ مقدم بر همه حوزه ها است

     محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز  (۱۲ آذر) در نشست با مدیران رسانه های استان همدان بعد از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات مدیران مسوول و ابراز خرسندی از بلوغ و پختگی رسانه‌های استان گفت: البته در استان همدان با قدمت و سابقه بالای فرهنگی و تاریخی جز این هم انتظار نمی‌رود.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قدمت و پیشینیه همدان اشاره کرد و افزود: استان همدان از لحاظ پرورش مفاخر  و عالمان بزرگی را پروش داده است.

    وی با بیان اینکه گام های بلندی در راستای ارتقا فرهنگ و هنر در کشور بر می داریم، اظهار داشت: ماموریت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دولت، قرار دادن حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی و شایسته است چرا که اعتقاد داریم فرهنگ مقدم بر همه حوزه ها و پیشران حرکت دولت است.

    اسماعیلی گفت: اعتقاد داریم با وجود همه رویدادها و کارهای مبارکی که تاکنون در دولت ها و دوره های مختلف گذشته انقلاب شکل گرفته و انجام شده، همچنان مشکلاتی وجود دارد و دولت آیت الله رییسی خود را مکلف به رفع این مشکلات می‌داند.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: لایحه جامع رسانه ای نیز مبنای کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و برهمین اساس لایحه را از دولت پس گرفتیم و در حال تدوین یک سند، دقیق و موثر برای این حوزه هستیم تا با تعامل مجلس گام های موثر و بزرگی در این بخش برداریم.

    وی تصریح کرد: دبیرخانه اصلاح ساختار فرهنگ و رسانه کشور نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال شده که در این راستا یکی از اتفاق های مبارک پیوستن دیگر نهادهای فرهنگی خارج از بدنه دولت به ما و انعقاد تفاهم نامه عملیاتی با آنها است.

    اسماعیلی با بیان اینکه تمامی آیین نامه ها و بخش نامه هایی که در اختیار وزیر است به روز رسانی می شود، گفت: حوزه فرهنگ در بودجه دولت ضعیف دیده شده بود که تلاش می کنیم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ اعتبار خوبی برای این بخش اختصاص داده شود.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *