جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۵۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 13747
  • اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود
    اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود

    اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود

    محمد اسلامی روز شنبه درآیین افتتاح پروژهای عمرانی وزارت راه و شهرسازی در ملارد به خبرنگار ایرنا گفت: تفاهم نامه ای با وزیر ارشاد برای خانه دار شدن خبرنگاران تنظیم شده و امضا می شود.

    وی ادامه داد: براین اساس مقدمات برای خانه دار شدن اصحاب فرهنگ و رسانه در اقدام ملی مسکن در دست انجام است و خبرنگاران هم صاحب خانه می شوند.

    اسلامی همچنین گفت که سیاست وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه‌های روبنایی و زیربنایی بود و گوشه ای از آن، بهره برداری از بیش از ۷۰ بیمارستان در دولت تدبیر امید بود که ۹ بیمارستان آن “لوکس” است.

    وی با با اشاره به کمبودهای زیرساختی در شهرستان ملارد اظهار داشت :یک فرهنگسرا در شهر صفادشت ملارد برای افزایش سرانه ها و جبران کمبودها تقدیم مردم می شود.

    اسلامی با بیان اینکه کاستی های مسکن مهر باید در شهرستان ملارد جبران شود، بیان کرد: قرارداد مشارکت اداره کل راه و شهرسازی با شهرداری در رابطه با ایجاد زیرساخت ها و فضای سبز در مسکن مهر صفادشت منعقد شده است.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ زنی ایجاد زیرساخت هایی دیگر در مسکن مهر ملارد، گفت: مدرسه، فرهنگسرا، خانه بهداشت و پروژه های روبنایی که منطبق بر نیاز مردم باید ساخته و تقدیم آنان شود.

    اسلامی به ایجاد پروژه های روبنایی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: پروژه ها باید در کمترین زمان ساخته و تقدیم مردم شود نه اینکه ساخت آن ها ۱۰ سال طول بکشد.

    وی تصریح کرد: مسکن مهر تنها ساخت مسکن نیست بلکه باید به کلانتری، سرای محله، مراکز تجاری، فرهنگسرا، مدرسه و مراکز بهداشتی مجهز شود.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *