شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۰۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 7233
  • اطلاعیه مشارکت در ایجاد بنای ابرخشتی قله لتمال
    اطلاعیه مشارکت در ایجاد بنای ابرخشتی قله لتمال

    اطلاعیه مشارکت در ایجاد بنای ابرخشتی قله لتمال

    اجرای بنای یادمانی و پناهگاه کوهنوردان، پیاده روان و دوچرخه سواران کوهستان با تکنیک ابرخشت به شیوه مهندس نادر خلیلی در قله پارک جنگلی لتمال از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۸ شهریور توسط زیست پایدار مانا و شهرداری منطقه ۲۲ آغاز و تا روز پنج شنبه ۴ مهر به اتمام میرسد، تا اینکه در روز جمعه ۵ مهرماه طی مراسمی با حضور اعضای شورایاری محلات منطقه ۲۲ و دهیاران روستاهای پیرامون و سایر مدعوین با یک راهپیمایی از ابتدای جاده خاکی تا قله لتمال افتتاح شود.

    تکنیک ابرخشت به نحوی طراحی شده که توسط شهروندان و مردم عادی با حداقل آمادگی بدنی قابل اجرا است و هر کس یک کاری متناسب با میزان آمادگی بدنی خود انجام میدهد و لطف آن هم در همین است. در سایر نقاط جهان معمولا مادربزرگها، در هر سنی هم در این کار جمعی شرکت میکنند. از ابن جهت از کلیه دوستان زیست پایدار و سایر علاقمندان که این اطلاعیه را ملاحضه میکنند دعوت میشود بصورت فعال در ایجاد این بنای یادمانی و کاربردی و همچنین مراسم افتتاحیه آن که یک راهپیمایی در کوه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر در روز جمعه ۵ مهرماه خواهد بود شرکت نمایند.

    برای مشارکت علاقمندان در ایجاد این بنای ابرخشتی که برای اولین بار در استان تهران اجرا میشود از روز جمعه ۲۹ شهریور تا روز پنج شنبه ۴ مهرماه هر روز در ساعت ۹ صبح یک سرویس وانت نیسان از انتهای آسفالت پارک جنگلی لتمال و پارکینگ آن آماده رساندن علاقمندان به قله لتمال و محل اجرای بنا است. موقعیت انتهای مسیر آسفالت ارسال میشود. لطفا درصورت تمایل به مشارکت در این کار و خاطره جمعی برای ایحاد این بنای یادمانی و کاربردی از روز قبل در گروه واتساپی اعضای زیست پایدار یا به تلفن ۰۹۳۸۷۳۴۱۱۴۵ اطلاع داده شود تا هماهنگی لازم انجام شود.

    کلیه علاقمندان زیست پایدار را به مشارکت فعال در این اقدام جمعی دعوت میکنیم. حتما کار کردن در کنار یکدیگر بسیار فرحبخش و بیادماندنی، آنهم برای یک بنای بسیار ویژه خواهد بود. هرکس در این کار جمعی میتواند کاری بسته به تمایل خود انجام دهد‌. تردید نکنید که هر کس میتواند به سهم خود کاری انجام دهد. بیائید تا ببینید چه کار میتوانید در ایجاد این بنای ابرخشتی برای نسل حاصر و آیندگان انجام دهید.

    وعده ما، جمعه تا پنج شنبه آتی، هر روز صبح، ساعت ۹، انتهای آسفالت پارک جنگلی لتمال. امکان برگشت در هر ساعت، با سرویس وانت یا پای پیاده وجود دارد.

    زیست پایدار مانا
    پنج شنبه، ۲۸ شهریور



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *