پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 6216
  • حاشیه‌ها سخن می‌گویند
    حاشیه‌ها سخن می‌گویند

    افزایش پایگاه های اورژانس اجتماعی در حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی

    به گزارش برزن نیوز، رضا جعفری سدهی در گفت‌وگو با پانا درباره اقدامات سازمان بهزیستی برای توسعه مراکز اورژانس اجتماعی گفت: اعتباراتی که در سال جاری قرار است در بخش اورژانس اجتماعی هزینه شود، صرف تقویت و پایداری مراکز اورژانس اجتماعی خواهد شد و برای توسعه مراکز برنامه‌ریزی نشده است چون سازمان بهزیستی طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ تعهدات خود را در زمینه توسعه مراکز انجام داده است.

    رئیس اورژانس اجتماعی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۵۲ پایگاه اورژانس اجتماعی در استان‌های کشور فعال است، گفت: در این مراکز خدمات مشاوره‌ای، تخصصی و علمی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: تیم سیار خدمات اوژانس اجتماعی به وسیله خودروهای ون مناسب‌‌سازی شده در این تیم و مراکز مداخله در بحران به صورت سرپایی یا نگهداری موقت، بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی را از طریق ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی یا در معرض آسیب اجتماعی کنترل می‌کند.

    جعفری درباره برنامه اورژانس اجتماعی برای توسعه پایگاه‌های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی گفت: در این بخش هم برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است به طوری که توانمندسازی محیطی، بازتوانی و شناسایی آسیب‌های اجتماعی در این مناطق مد نظر قرار دارد و سعی می‌شود با تسهیل‌گری بتوان آسیب‌های این مناطق را کنترل کرد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *