جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 10200
  • امیدبخشی به شهروندان از رسالت های اصلی مدیریت شهری است
    امیدبخشی به شهروندان از رسالت های اصلی مدیریت شهری است

    امیدبخشی به شهروندان از رسالت های اصلی مدیریت شهری است

    عباس رجبی در جلسه هماهنگی پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه نگاه یکسان به خدمات شهروندی از رویکردهای مهم شهرداری ساری است، اظهار کرد: سازمان عمران محور اصلی پروژه‌های عمرانی این شهر خواهد بود.

    وی بر ضرورت ایجاد چارچوب استاندارد در پروژه‌های عمرانی تأکید و یادآوری کرد: هرچند بسیاری از فعالیت‌های ستادی و اداری تحت تأثیر پدیده کرونا ویروس قرار دارد اما پروژه‌های عمرانی سازمان عمران همچون ماه‌های اخیر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و موازین دقیق فنی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

    شهردار ساری افزود: رویکرد ما در شهرداری، ایجاد فضایی امیدبخش برای شهروندان و افزایش بهره‌وری از خدمات عمومی است که اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با استفاده از توانمندی‌های سازمان عمران ارائه این خدمات را افزون‌تر می‌کند.

    رجبی با تاکید بر کیفیت بخشی پروژه‌های عمرانی افزود: شهرداری ساری تمامی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرای سطح شهر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای خدمت رسانی به عموم شهروندان ارتقا می‌بخشد.

    وی با بیان اینکه استفاده صحیح از منابع و اعتبارات برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان مهم است، ادامه داد: بکارگیری مصالح تولیدی این سازمان در تمامی پروژه‌های عمرانی می‌تواند، دستاوردهای شاخص تری در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری حاصل کند.

    رجبی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی سریع‌تر از گذشته است، یادآور شد: در اجرای پروژه‌های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها ضروری است.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *