جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۳۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 10813
  • اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود
    اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود

    بازار مسکن متأثر از بازارهای اقتصادی مانند ارز و طلا است

    به گزارش برزن نیوز به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات وزارتخانه برای مدیریت بازار مسکن، گفت: در سال های اخیر شاهد افزایش بی رویه قیمت کالا و خدمات در کشور هستیم که این مسئله متأثر از بازارهای اقتصادی مانند ارز و طلا است که این موضوعات بر بازار مسکن نیز اثر گذاشته اند.

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در سال های اخیر تمام تلاش خود را برای مدیریت بازار مسکن انجام داده است، در آغاز حضور بنده در وزارتخانه حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام باقی مانده بود، اما ما با برنامه ریزی این پروژه ها را فعال کردیم و در شرایط کنونی حدود ۶۷ هزار واحد مسکن مهر در حال تکمیل و عرضه است.

    وی با بیان اینکه برنامه جامع مسکن با هدف خانه دار کردن جامعه هدف طراحی و اجرایی شد، افزود: خوشبختانه از تمام ظرفیت دستگاه ها و نهادها مانند بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای تولید مسکن استفاده شده و با این اقدامات بخشی از کمبود مسکن در کشور رفع خواهد شد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *