چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۴۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 13674
  • بازدید تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از شهر جدید پردیس
    بازدید تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از شهر جدید پردیس

    بازدید تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از شهر جدید پردیس

    تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در راستای طرح ارزیابی سریع چند مخاطره‌ای شهرهای جدید کشور که با هدف ارتقای سطح تاب‌آوری این شهرها در حال اجراست، از شهر جدید پردیس بازدید کردند.
    در این بازدید، تیم تخصصی بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به سرپرستی بیت‌اللهی رئیس بخش، ضمن برگزاری جلسه مشترکی با حضور مسئولان فنی شهر جدید پردیس، بازدید‌های تکمیلی از بخش‌های مهم و طرح های در دست اقدام شهر جدید پردیس را با هدف اتخاذ راهکارهای ارتقای سطح تاب‌آوری در این شهر جدید کشور انجام دادند.
    شهر جدید پردیس با توجه به نزدیکی به پایتخت کشور و همچنین جمعیت قابل توجه ساکن، جزو شهرهای مهم و ویژه در مجموعه شهرهای جدید کشور می‌باشد.
    خاطرنشان می‌شود طرح مورد نظر، به عنوان طرحی ملی با مقیاسی قابل توجه در سطح کشور تحت نظارت شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور، توسط بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، ‌مسکن و شهرسازی در حال اجراست که در این طرح، علاوه بر شهر جدید پردیس، ۱۶ شهر جدید دیگر کشور نیز به طور همزمان، در حال مطالعه تخصصی و ارزیابی می‌باشند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *