پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 2938
  • برف نو سلام گرمدره

    برف نو سلام/ گزارش تصویر از سطح شهر گرمدره

    انتظار مردم برای بارش برف در نقاط مختلف کشور به سر رسید . برف از عصر روز شنیه باریدن گرفت و زمین عروس سفید پوش شد. شور و شوق مردم از باریدن برف همراه شد با نابسامانی هایی در مدیریت شهری! شهر گرمدره در استان البرز ساعاتی پس از آغاز بارش برف با قطعی چندین ساعته برق و سخت شدن تردد خودروها مواجه شد. این در حالی است که هواشناسی از روزهای پیش این بارش را پیش بینی کرده بود. تردد در اتوبان کرج به تهران عملا متوقف شد و هزاران خودرو در برف و بوران یک شب را به صبح رساندند.

    صبح روز یکشنبه برفی، مدارس تعطیل شد و ادارات با تاخیر آغاز به کار کردند اما تردد در سطح شهر و اتوبان تهران کرج عملا ناممکن بود. آنچه دیده می شد شور و شوق کودکان برای برف بازی و سر خوردن شادمانه در خیابان ها و کوچه ها بود  و دست به کار شدن بزرگترها برای برف روبی! انگار تیم مدیریت شهری این شهر وظیفه ای در قبال برف روبی سطح شهر ندارد. هواهنوز برفی است بچه ها آدمک های برفی می سازند و پاروهای شهروندان جور مدیریت به خواب رفته شهر را صبورانه به دوش می کشید و برف  را کنار می زد.

    در ادامه گزارش تصویری خبرنگار برزن نیوز را از یک روز برفی در گرمدره می بینیم.

     



    مطلب پیشنهادی

    مصرف پلاستیک چه آسان، بازیافت آن چه پردردسر

    مصرف پلاستیک چه آسان، بازیافت آن چه پردردسر

    افزایش تولید پسماندهای پلاستیکی به یکی از معضلات محیط زیستی نه تنها در دنیا بلکه در ایران تبدیل شده است وتهران نیز از این وضعیت مستثنی نیست، به‌گونه‌ای که بنا بر اعلام علیرضا مزینانی - مدیر کل محیط زیست استان تهران - روزانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن پلاستیک است. همزمان با هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت) اداره کل محیط زیست استان تهران در یک تور مطبوعاتی خبرنگاران را در جریان برخی اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی و تبدیل پسماندها به کیسه‌های بازیافتی قرار داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *