جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 663
  • برگزاری نهمین نمایشگاه بازار سفر؛ ۱۴ تا ۱۶ تیر

    به گزارش برزن نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرزاد هوشیار پارسیان با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای حمایت از صنعت گردشگری در پایتخت گفت: به منظور آشنایی آژانس های هواپیمایی فعال در کشورهای همسایه با ظرفیت گردشگری کشور به ویژه تهران، ظرفیت هتل ها و نحوه طراحی تور متناسب با شرایط و زیرساخت های موجود، هر ساله نمایشگاهی تحت عنوان ” بازار سفر” توسط شهرداری تهران برگزار می شود.
    وی تصریح کرد: نهمین دوره از نمایشگاه یادشده ، امسال با حضور مسئولان شرکت های هواپیمایی ، هتل ها و شرکت های مسافرتی از کشورهای ترکیه ، روسیه ، امارات و آذربایجان در بوستان گفتگو برگزار می شود.
    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به وجه تمایز نهمین دوره از نمایشگاه “بازار سفر” نسبت به دوره های قبل آن اضافه کرد: در این دوره نخستین بار شاهد فعالیت سالن ویژه تهران به منظور آشنایی با ظرفیت های گردشگری در این کلان شهر خواهیم بود.
    نهمین دوره از نمایشگاه “بازار سفر” با حضور جمعی از مدیران شهری در محل دائم نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود.


    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *