سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۵۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 10071
  • بستر تعاملی کشورهای عضو گردشگری شهری گسترش می یابد
    بستر تعاملی کشورهای عضو گردشگری شهری گسترش می یابد

    بستر تعاملی کشورهای عضو گردشگری شهری گسترش می یابد

     سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل اراضی عباس آباد و مدیر کمیته گردشگری شهری مجمع شهرداران آسیایی در گفت و گوی آنلاین هفتمین نشست هیأت اجرایی این مجمع گفت: به منظور گسترش این راهبرد آماده توسعه همکاری با کشورهای عضو مجمع از طریق کمیته گردشگری AMF هستیم.

    وی افزود: یکی از تعامل‌های خوب اعضا در بحث کرونا بود که به پیشنهاد شرکت نوسازی عباس آباد در راستای حمایت از کادر درمانی و پزشکی که خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ را عهده‌دار هستند از سوی کشورهای لبنان، روسیه، فلسطین و چند شهر ایران اجرا و در آن بزرگ‌ترین نمادهای شهری تهران، اصفهان، کازان، بعلبک، بیت الحم و بیت جلا به رنگ سفید درآمد که همزمان با روز جهانی هلال احمر برگزار شد.

    مدیر گردشگری شهری مجمع شهرداران تصریح کرد: به منظور کاهش تأثیرات کرونا بر کشورها و شهرهای آسیایی چاره‌ای جز تعامل، همراهی، همکاری و هم‌افزایی نیست و می‌توان با اتکا به توانمندی اعضا، مجدد حوزه گردشگری پس از ریشه کن شدن کرونا به حال عادی خود بازگردد.

    مهر



    مطلب پیشنهادی

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *