پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۰۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 8860
  • نقش کلیدی شهرسازان در رشد و توسعه شهر
    نقش کلیدی شهرسازان در رشد و توسعه شهر

    تالار گفت وگوی معاونت شهرسازی و معماری راه اندازی شد

    عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی تالار گفت‌وگوی این معاونت، گفت: تالار گفت‌وگوی شهری به همت اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری این معاونت به منظور دریافت نظرات و جلب مشارکت شهروندان تهرانی در تهیه، تصویب و اجرای پروژه‌های شهرسازی و معماری راه‌اندازی شد.

    وی با بیان اینکه به همین منظور طرح‌های موضوعی و موضعی برای عموم مردم در نقشه مکان‌نما قابل دسترسی است، افزود: علاوه بر تالار گفت‌وگوی شهری، سامانه‌ای نیز به منظور پاسخ به پرسش‌های شهروندان طراحی شده است.

    گلپایگانی گفت: در این سامانه کارشناسان فنی معاونت شهرسازی و معماری پس از دریافت سؤالات شهروندان و طبقه‌بندی سؤالات، آنها را به دست کارشناسان مرتبط با موضوع می‌سپارند تا راه‌حل‌های کارشناسی به شهروندان ارائه شود و موضوعات طرح شده در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرند.

    شایان ذکر است شهروندان محترم تهرانی با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری به آدرس shahrsazi.tehran.ir می توانند به تالار گفت‌وگوی شهری و سامانه پرسش و پاسخ دسترسی پیدا کنند.

    تسنیم



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *