جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۲۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 13374
  • تسریع در تکمیل بزرگراه سه راهی بیستون-هرسین-نورآباد
    تسریع در تکمیل بزرگراه سه راهی بیستون-هرسین-نورآباد

    تسریع در تکمیل بزرگراه سه راهی بیستون-هرسین-نورآباد

    به گزارش برزن نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص عملیات اجرایی سه راهی پلیس راه بیستون-هرسین-نورآباد گفت: این مسیر که بخشی از کریدور شمال غرب به جنوب غرب کشور در استان کرمانشاه(۳۸ کیلومتر) را شامل می شود با پیشرفت فیزیکی ۵۹ درصد، به سرعت مراحل تکمیل را طی خواهد کرد.

    گفتنی است ۱۷ کیلومتر مسیر به عنوان بخشی از بزرگراه کربلا قبلا به بهره برداری رسیده و از ۲۴ کیلومتر قطعه یک هم، ۲۱ کیلومتر تکمیل و با احداث یک تقاطع زیر گذر محلی، پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد را به ثبت رسانده است.

    پیشرفت ۵۰درصدی در احداث پل رودخانه گاماسیاب 

    شریفی تصریح کرد: باقیمانده حدفاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۵ به طول ۳ کیلومتر عملیات تکمیلی دو بانده کردن محور، همچنین احداث پل بزرگ بر روی رودخانه گاماسیاب به طول ۷۵ متر را در دستور کار دارد که با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد، روند اجرای قابل قبولی را نشان می دهد.

    این عملیات با برآورد هزینه ۲۰ میلیارد تومانی سال ۹۷ شروع و در صورت تخصیص و تزریق به موقع اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *