جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 14614
  • چمران: مشکلات محیط‌زیستی در تهران حرف اول را می‌زند
    تسهیل قوانین شهرسازی به معنای شهر فروشی نیست

    تسهیل قوانین شهرسازی به معنای شهر فروشی نیست

     مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش شهرسازی گزارش خوبی بود و مسئله شهرسازی مهم است مردم مشکلات فراوانی دارند.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معاون شهرسازی اعلام کرده است تهران قفل است، بیان کرد: تهران قفل نیست اما قوانین و مقرراتی داریم که دست و پای مردم را بسته است و باید این قوانین را تسهیل کنیم.

    چمران ادامه داد: درحال حاضر ما از تسهیل قوانین حرف می زنیم می خواهند بگویند مدیریت شهری می خواهد شهر فروشی کند بحث شهر فروشی نیست بحث این است که مردم را اذیت نکنیم‌ برای یک ارتفاع ساختمان هر کس در هرجایی یک تصمیم نگیرد، باید قوانین ثابت وجود داشته باشد.

    رئیس شورای شهر تهران گفت: وقتی در زمینی می‌گوییم که ۳ طبقه بیشتر نمی توانید بسازید، برای مردم مشکل آفرین می شود. این مشکلات برای مردم به وجود آمده است و شورای ششم به دنبال حل آن است.

    چمران تصریح کرد: اعضای شورای شهر ۱۸ جلسه طرح رصد را پیگیر بودند و امروز نتیجه را می خواهند عنوان کنند و اعلام شد که شهردار هم باشد تا تصمیم گیری کند.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *