جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۲۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 12558
  • تشکیل کمیته نظارت بر معماری شهری
    تشکیل کمیته نظارت بر معماری شهری

    تشکیل کمیته نظارت بر معماری شهری

    کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی این استان گفت: کارگروهی زیر مجموعه کمیته فنی، با هدف نظارت بر ساماندهی شهرها، نحوه شهرسازی، مقاومت مصالح در ساخت و سازها، جلوگیری از ساخت و ساز‌های بی رویه و مقاوم سازی در برابر زلزله تشکیل می‌شود.

    کیامرث حاجی زاده ساماندهی ورودی شهر‌ها و مبلمان شهری را ضروری دانست و افزود: در بحث شهرسازی و معماری شهری نظرات کارشناسی، علمی و فنی باید مدنظر باشد.

    او بیان کرد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت گردشگری، طبیعت، محیط زیست و آب و هوا مساعدی است، باید متناسب با ظرفیت شهر‌ها زیرساخت‌هایی از جمله زیباسازی شهرها، مبلمان شهری، نحوه شهرسازی و مقاوم سازی را توسعه داده شود.

    معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با پیگیری‌های استاندار طرح جامع تفصیلی شهر‌های یاسوج، دهدشت و دیشموک در حال تصویب است، گفت: ساماندهی ورودی شهر‌ها به خصوص مرکز استان در دستور کار قرار دارد.

    حاجی زاده با بیان اینکه با رفع معارضات بزودی طرح ساماندهی ورودی دهدشت آغاز می‌شود، افزود: به زودی پیمانکار طرح ساماندهی ورودی شهر یاسوج از سمت فرودگاه مشخص و اجرای این طرح نیز آغاز می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *