جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۳۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 2817
  • تصویب طرح دو فوریتی ماموریت ها و الزامات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج

    به گزارش خبرنگار برزن نیوز؛ این طرح که با پیشنهاد جناب دکتر غدیر مهدوی وبا هدف تامین منابع پایدار برای توسعه همه جانبه و موزون زیر ساخت های شهری و در چارچوب اساس نامه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی،شهرداری را مکلف به انجام ماموریت ها و ارائه گزارشات دوره ای از پیشرفت آن ها در قالب بند های ذیل می نماید:
    ۱-ایجاد و بهبود ساختار سازمانی،تعریف فرآیند های سازمانی و شاخص های کلیدی عملکرد برای هر بخش از سازمان.
    ۲-تشکیل کارگروه جذب سرمایه سازمان متشکل از مسِولین بخش های دیگر شهرداری کرج که امر جذب سرمایه ، به همکاری و مشارکت موثر آن ها نیازمند می باشد و برگزاری جلسات منظم کارگروه و پیگیری امور مرتبط با آن
    ۳-انجام فعالیت های تبلیغاتی، شرکت در نمایشگاه ها و برگزاری همایش های سرمایه گذاری به منظور بازاریابی و جذب سرمایه و مشارکت در پروژه های تعریف شده
    ۴-تعریف پروژه های شهری و تدوین بسته های سرمایه گذاری شامل مطالعات امکان سنجی و با تاکید بر جنبه های مالی و اقتصادی هر پروژه.
    ۵-تهیه بانک اطلاعاتی پروژه های سرمایه گذاری شهر کرج به همراه طرح نامه هایی که حدود و ثغور و شرایط پروژه ها را به وضوح تبیین کند و این بانک اطلاعاتی در سایت سازمان توسط عموم قابل رویت باشد.
    اهمیت موضوع سرمایه گذاری و جذب سرمایه و ایجاد درآمد پایدار در مدیریت شهری به نحوی است که بدون استراتژی مناسب در زمینه جذب سرمایه، بسیاری از پروژه های شهری برزمین میماند. تامین مالی پروژه های کلان شهری عملاً از طریق بودجه غیرممکن است و مستلزم جذب سرمایه است.

    تصویب طرح دو فوریتی ماموریت ها و الزامات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج

    * خبرنگار: امیر حسین فتح العلومی

     



    مطلب پیشنهادی

    نقش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در حل معضل ترافیک

    نقش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در حل معضل ترافیک

    ازدحام ترافیک موجب خستگی رانندگان و تأخیر در سفرهای شهری می‌شود و با افزایش آلودگی‌های هوا و صوتی، تأثیر منفی بر کیفیت زندگی مردم دارد. امروزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا نحوه مدیریت ترافیک شهری را بهبود بخشیده، ایمنی جاده‌ها را افزایش داده و راهی برای دستیابی به حمل‌ونقل پایدار ایجاد کرده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *