شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 15084
  • رایزنی برای پیشبرد طرح مدیریت یکپارچه شهری
    تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری

    تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری

     به گزارش برزن نیوز به نقل از خبرگزاری موج مازندران، جعفر کیالاشکی در آئین گرامیداشت روز شوراها و هفته کارگر و بسیج کارگری که با حضور نماینده مجلس، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرستانی، کارمندان و کارگران شهرداری چالوس برگزار شد با اشاره به حضور گسترده مردم چالوس در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم کشور ما بار دیگر در روز قدس که به‌نام روز مبارزه با استکبار است با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

    وی با بیان اینکه بیداری و ولایی بودن مردم ما همچنان بعداز ۴۴ سال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین وجود دارد، ادامه داد: در روز قدس مردم ما انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان دادند.

    رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید.

    وی افزود: شوراها به دلیل اختیاراتی که در حوزه‌های نظارتی و مدیریتی بر عهده داریم با رویکرد شفاف‌سازی و ارتقاء سلامت اداری و استفاده از نیروهای کارآمد و همه توان نیروی انسانی و همچنین صیانت از حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع که سرلوحه مدیریت ششم است.

    کیالاشکی تأکید کرد: شورای شهر با تعامل بیشتر و اثرات بیشتری که برای شهر رقم می زند توسعه پایدار را به ارمغان بیاورد.

    وی با بیان اینکه چندین خلاء در این مسیر خدمت‌رسانی بهتر و پایدارتر به مردم عزیز وجود دارد که نیاز به یک عزم ملی و تصمیم واحد دارد، گفت: از نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با تسهیل و تسریع در پیگیری و تصویب مواردی که خدمت شما عرض می‌کنم مدیریت شهری انشاالله بالنده‌تر و با کیفیت‌تر انجام وظیفه کند.

    رئیس شورای اسلامی شهر چالوس به تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و افزود: اختیارات لازم به مجموعه مدیریت شهری و شوراهای شهر واگذار شود تا شاهد تحقق مدیریت یکپارچه شهری با محوریت شوراها باشیم.

    وی ادامه داد: لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها، اصلاح قوانین شهرداری‌ها و به روز شدن آن، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی از جمله موارد مورد نیازی است که نیازمند پیگیری نماینده مجلس می باشد.

    کیالاشکی در ادامه ضمن تبریک و تهنیت مجدد روز کارگر اظهار داشت: از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی کارگران صدیق و خدوم شهر چالوس خصوصاً شهرداری چالوس، پاکبانان، کارگران فضای سبز، واحد عمرانی و سایر عزیزانی که سرفرازانه در جهت توسعه و آبادانی وازبابت تمام تلاشهایشان درجهت رفاه، آسایش و پاکیزگی شهر تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرده از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با  سلامتی و سعادت برای همه عزیزان  و خانواده‌های محترم‌شان را دارم.



    مطلب پیشنهادی

    بررسی شهرداری تهران و بهترین‌‌‌ مدیریت‌‌‌‌های شهری جهان

    بررسی شهرداری تهران و بهترین‌‌‌ مدیریت‌‌‌‌های شهری جهان

    شهرداران شهرهای مختلف کشورمان به‌ویژه شهردار پایتخت را می‌توان از روی دو خط‌‌‌کش جهانی شامل «خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا» و همچنین «مشخصات سبزترین شهرهای جهان»، محک زد و درباره کارنامه عملکرد آن قضاوت کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *