شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۵۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 10852
  • تغییرات مدیریتی در پهنه توسعه تهران
    تغییرات مدیریتی در پهنه توسعه تهران

    تغییرات مدیریتی در پهنه توسعه تهران

    فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران، سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری این منطقه را معرفی کرد. بر این اساس، سید مهدی هاشمی حفظ آباد به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۵ و حسین کاملی خوزانی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه منصوب شدند.

    همچنین در احکام دیگری، پوریا غلامی به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۲، محمد اسدالهی سرپرست اداره ساماندهی و مشاغل مزاحم، معصومه قاسملو سرپرست امور اداری و کارگزینی و شهلا آهنگ به عنوان سرپرست اداره آموزش شهرداری منطقه ۵ تهران منصوب شدند.

    منطقه ۵ شهرداری در شمال غرب تهران قرار دارد و از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه‌های البرز، از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. این منطقه پایتخت به پهنه توسعه شهر تهران معروف است.

    پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت‌آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله‌های معروف واقع در منطقه ۵ تهران هستند.



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *