شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۸ قبل از ظهر
  • کد خبر 6902
  • تغییر رویکرد مدیریت شهری از ساخت ساز به گسترش فرهنگ و هنر
    تغییر رویکرد مدیریت شهری از ساخت ساز به گسترش فرهنگ و هنر

    تغییر رویکرد مدیریت شهری از ساخت ساز به گسترش فرهنگ و هنر

    حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در مراسم بزرگداشت زنده یاد عزت الله انتظامی با تأکید بر تغییر رویکرد مدیریت شهری از ساخت و ساز به گسترش فرهنگ و هنر اظهار کرد: علاوه بر تکمیل خانه سیمین و جلال توانستیم خانه نیما را تملک کنیم و معابر منطقه یک را به نام بزرگان عرصه هنر مزین کنیم.

    او افزود: صحبت درباره عزت سینمای ایران سخت است و تنها می‌توانم بگویم گرچه عزت الله انتظامی از هنر اعتبار گرفت، اما به فرهنگ و هنر این سرزمین نیز اعتبار داد.

    شهردار منطقه یک تهران ضمن تشکر از خانواده استاد انتظامی تصریح کرد: از خانواده مرحوم انتظامی بابت در اختیار شهرداری تهران قرار دادن وسایل شخصی استاد انتظامی تشکر می‌کنم که ما را در احداث خانه موزه استاد انتظامی همراهی کردند تا مردم با سبک زندگی ۷۰ ساله عزت الله انتظامی آشنا شوند.

    موسوی با تأکید بر وظیفه مدیریت شهری در تقدیر از بزرگان عرصه هنر ادامه داد: امروز اگر استاد انتظامی در بین ما نیست، اما یادگاران هنرمند آن استاد هنوز در این کشور هنرنمایی می‌کنند.

    باشگاه خبرنگاران جوان



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *